Wednesday 29 August 2012

ရွစ္ပါးသီလေတာင္းခံေဆာက္တည္ပံုႏွင့္ ရွစ္ပါးသီလအနက္

ရွစ္ပါးသီလေတာင္းခံေဆာက္တည္ပံုႏွင့္ ရွစ္ပါးသီလအနက္



သီလယူေတာင္းပံု

အဟံ ဘေႏၱ တိသရေဏန သဟ အ႒ဂၤသမႏၷာဂတံ ဥေပါသထသီလံ ဓမၼံ ယာစာမိ၊ အနုဂၢဟံ ကတြာ သီလံ ေဒထ ေမ ဘေႏၱ။

ဒုတိယမၸိ -
အဟံ ဘေႏၱ တိသရေဏန သဟ အ႒ဂၤသမႏၷာဂတံ ဥေပါသထသီလံ ဓမၼံ ယာစာမိ၊ အနုဂၢဟံ ကတြာ သီလံ ေဒထ ေမ ဘေႏၱ။

တတိယမၸိ -
အဟံ ဘေႏၱ တိသရေဏန သဟ အ႒ဂၤသမႏၷာဂတံ ဥေပါသထသီလံ ဓမၼံ ယာစာမိ၊ အနုဂၢဟံ ကတြာ သီလံ ေဒထ ေမ ဘေႏၱ။

သံဃာ - ယ’မဟံ ၀ဒါမိ၊ တံ ၀ေဒထ။
လူ - အာမ ဘေႏၱ ပါ အရွင္ဘုရား။

နေမာ တႆ ဘဂ၀ေတာ အရဟေတာ သမၼာသမၺဳဒၶႆ(သံုးၾကိမ္္)။
ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစ ၦာမိ။
ဓမၼံ သရဏံ ဂစ ၦာမိ။
သံဃံ သရဏံ ဂစ ၦာမိိ။

ဒုတိယမၸိ - ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစ ၦာမိိ။
ဒုတိယမၸိ - ဓမၼံ သရဏံ ဂစ ၦာမိ။
ဒုတိယမၸိ - သံဃံ သရဏံ ဂစ ၦာမိိ။

တတိယမၸိ - ဗုဒၶံ သရဏံ ဂစ ၦာမိိ။
တတိယမၸိ - ဓမၼံ သရဏံ ဂစ ၦာမိ။
တတိယမၸိ - သံဃံ သရဏံ ဂစ ၦာမိိ။

သံဃာ - တိသရဏဂမနံ ပရိပုဏၰံ။
လူ - အာမ ဘေႏ ၱ ပါ အရွင္ဘုရား။

(၁) ပါဏာတိပါတာ ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။
(၂) အဒိႏၷာဒါနာ ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။
(၃) အျဗဟၼစရိယာ ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။
(၄) မုသာ၀ါဒါ ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။
(၅) သုရာေမရယ မဇၨပၸမာဒ႒ာနာ ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။
(၆) ၀ိကာလေဘာဇနာ ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။
(၇) နစၥ ဂီတ ၀ါဒိတ ၀ိသူက ဒႆန မာလာဂႏၶ ၀ိေလပန ဓာရဏ မ႑န ၀ိဘူသန႒ာနာ ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။
(၈) မာလာဂႏၶ ၀ိေလပန ဓာရဏ မ႑န ၀ိဘူသန႒ာန ေ၀ရမဏိသိကၡာပဒံ သမာဒိယာမိ။

သံဃာ - တိသရေဏနသဟ အ႒ဂၤသမႏၷာဂတံ ဥေပါသထသီလံ သာဓုကံ ကတြာ အပၸမာေဒန သမၸာေဒထ။
လူ - အာမ ဘေႏ ၱ ပါ အရွင္ဘုရား။

၃။ အျဗဟၼစရိယ သိကၡာပုဒ္ သိမွတ္ဖြယ္

မျမတ္ေသာ ေမထုန္အက်င့္ဟူရာ၌ မိန္းမေယာက္်ားႏွစ္ဦးသားတုိ႔၏ အခ်င္းခ်င္း ေပ်ာ္ပါး ေပါင္းသင္းမူ ကိစၥကို ေမထုန္ဟု
ဆုိသည္။

ကာေမသုမိစၦာစာရမွာ မိမိတုိ႔ ဇနီးခင္ပြန္းအခ်င္းခ်င္း ေပါင္းသင္းခြင့္ရေသးသည္။ ဤ အျဗဟၼစရိယ ေဆာက္တည္သူတုိ႔မွာ ဇနီး
ခင္ပြန္း အခ်င္းခ်င္းေသာ္မွ ေပါင္းသင္းဆက္ဆံခြင့္မရ။

အိမ္ေထာင္မရွိေသာ သူေတာ္စင္မ်ားသည္ ငါးပါးသီလတြင္ ကာေမသုမိစၦာစာရအစား ဤ အျဗဟၼစရိယ သိကၡာပုဒ္ကို
ေဆာက္တည္ပါက သာ၍ အက်ိဳးၾကီးသည္။

၆။ ၀ိကာလေဘာဇန သိကၡာပုဒ္ သိမွတ္ဖြယ္

ေနလြဲ ညစာ စားျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္း

“ေနလြဲအခါ အစာစားျခင္းမွ ေရွာင္ၾကဥ္ပါ၏” ဆုိရာ၌ ေန႕လည္ မြန္းတည့္(၁၂)နာရီ အခ်ိန္မွ ေနာက္ပိုင္းကို ေနလြဲ မြန္းလြဲဟု
ေခၚ၏။

ထုိေနလြဲသည္မွစ၍ ေနာက္ေန႕ နံနက္အာရုဏ္တက္သည့္တုိင္ေအာင္ ထမင္း ဟင္းလ်ာ မုန္႕ ပဲ သေရစာ သစ္သီးစသည့္ 
စားေသာက္ဖြယ္ရာ ဟူသမွ်ကို မစားရ။ ယင္း အစားအစာမ်ားကို စားလွ်င္ ၀ိကာလေဘာဇနသိကၡာပုဒ္ပ်က္သည္။

ဆာေလာင္မြတ္သိပ္မူ ျဖစ္ခဲ့ေသာ္ ေဖ်ာ္ရည္တစ္မ်ိဳးမ်ဳးကို ေသာက္ေကာင္း၏။ ထန္းလ်က္ကိုပင္ မစားရ၊ ေဖ်ာ္ရည္လုပ္၍
ေသာက္ရသည္။

ညစာ မစားျခင္းအက်ိဳး

ညစာ မစားဘဲ ေရွာင္ၾကဥ္ျခင္းသည္ အဂၤါရွစ္ပါးရွိေသာ ဥပုသ္သီလတြင္ တစ္ပါးမွ်သာ ျဖစ္၏။ ညာစာ မစားမူတစ္ခုတည္းကို
ဥပုသ္ေစာင့္သည္ဟု မဆုိႏုိင္။ ဤ သိကၡာပုဒ္၏ ရည္ရြယ္ခ်က္မွာ -

(၁) ကိစၥနည္း၍ တရားအာရုံျပဳႏုိင္ရန္ အခ်ိန္မ်ားစြာ ရေစျခင္း၊
(၂) ေလာကီအာရုံ ကာမဂုဏ္၌ စိတ္မ၀င္စားေအာင္ ေလာဘ ေဒါသမ်ား ထိန္းခ်ဳပ္ျပီး ျဖစ္ေစျခင္းတုိ႔ ျဖစ္၏။
ညစာစားလွ်င္ ညစာစားဖို႔အတြက္ ခ်က္စရာျပဳတ္စရာ ရွာရ ေဖြရ ခ်က္ျပဳတ္ စီမံရသျဖင့္ အလြန္ကိစၥမ်ား၏။ ထုိအလုပ္မ်ားကို
လုပ္ကိုင္ေနရလွ်င္ ဘုရား တရားအာရုံျပဳရန္ အခ်ိန္နည္းသြားမည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ညစာမစားျခင္းသည္ အလုပ္ကိစၥနည္း
တရားအာရုံျပဳဖုိ႔ရန္ အခ်ိန္မ်ားစြာ ရေစျခင္း အက်ိဳးရွိသည္။
ညစာ စားျခင္းျဖင့္ အင္အားျပည့္ျဖိဳး၍ ေလာကီအာရုံ ကာမဂုဏ္ဘက္၌ စိတ္ညြတ္ေစသည္။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ေမထုန္မူမွ ေရွာင္ၾကဥ္မူ 
အျဗဟၼစရိယ သိကၡာပုဒ္ကို ေစာင့္ထိန္းရာ၌ ေျခာက္ပါးသီလ ထိန္းသိမ္းေၾကာင္း ပဥၥဂၤုတၱရပါဠိေတာ္ ဂေ၀သီသုတ္၌ လားရွိသည္။
ဓမၼိကဥပါသကာ၊ နႏၵမာတာတုိ႔လည္း ျဗဟၼစရိယငါးပါးသီလ၌ ၀ိကာလေဘာဇနသိကၡာပုဒ္ ထည့္၍ ေျခာက္ပါးသီလကို
အသက္ထက္ဆံုး က်င့္သံုးၾကေၾကာင္း လားရွိသည္။
ကာမရာဂ သံေယာဇဥ္ ကင္းျပတ္ျပီးေသာ ဆတၱပါဏိဥပါသကာ၊ ၀ိသာခသူေဌးစသူတုိ႔ကဲ့သို႔ လူ၀တ္ေၾကာင့္ အနာဂါမ္မ်ား
ျဗဟၼစရိယသိကၡာပုဒ္ႏွင့္ ၀ိကာလေဘာဇနသိကၡာပုဒ္မ်ား အလုိလုိ ေစာင့္စည္းျပီးျဖစ္ေၾကာင္း က်မး္ဂန္တုိ႔၌ ဆုိသည္။

၇။ နစၥ ဂီတ ၀ါဒိတ သိကၡာပုဒ္ သိမွတ္ဖြယ္

နစၥ = ကျခင္း

ကျခင္းႏွင့္ ပတ္သက္၍ ကိုယ္တုိင္ ကခုန္ျခင္း မျပဳရ။ သူတပါးအား အကခုိင္းျခင္းလည္း မျပဳရ၊ ေအာက္ထစ္ဆံုး
တိရစၦာန္မ်ားကိုပင္ အက မခိုင္းရ။ ကပြဲမ်ားကို သြားေရာက္ၾကည့္ရူျခင္းလည္း မျပဳရ။ ခရီးသြာေနစဥ္ လမ္းခရီး၌ ကပြဲမ်ားႏွင့္
မေတာ္တဆ တုိက္ဆုိင္မိ၍ မၾကည့္ခ်င္ ျမင္လ်က္သား အျဖစ္မ်ိဳးႏွင့္ ၾကံဳရ၍ ၾကည့္မိ ျမင္မိလွ်င္ ဤသိကၡာပုဒ္သီလ မပ်က္ေခ်။

သို႔ရာတြင္ ယင္းသို႔ ၾကံဳရသည္ကို တမင္တကာ အခြင့္အေရးယူျပီး ဆက္လက္ရပ္ၾကည့္ေနလွ်င္မူ သီလ ပ်က္ေတာ့သည္။

ဂီတ = သီဆုိျခင္း

ကိုယ္တုိင္သီဆုိျခင္း သူတပါးကို သီဆုိခုိင္းျခင္း မျပဳရ။ စညး္လုိက္ ၀ါးလုိက္ အသံကို ဆြဲငင္လ်က္ ပါဠိဂါထာမ်ားကို ရြတ္ဖတ္ျခင္း
ဓမၼေတးကဗ်ာမ်ားကို ရြတ္ဆုိျခင္း မျပဳရ။ ဘုရားရွိခိုးရာ တရားစာရြတ္ဆုိရာ၌ပင္ သီခ်င္းသံေပါက္ ေအာင္ဆြဲဆြဲငင္ငင္ မဆုိရ။

ကိုယ္တုိင္ မဆုိရုံသာမက သူတပါးကိုလည္း သီဆုိခုိင္းျခင္းမျပဳရ။ သူတပါး သီဆုိသည္ကို သြားေရာက္နားေထာင္ျခင္း မျပဳရ။ 
နားေထာင္လွ်င္ သီလပ်က္၏။ လမ္းၾကံဳ၍ ၾကားရျခင္း၊ မိမိေနရာ၌ ေနစဥ္ သူတပါးက လာေရာက္သီဆုိ၍ ၾကားရရာ၌ကား 
သီလမပ်က္ေခ်။

၀ါဒိတ = တီးမူတ္ျခင္း

စည္း ေစာင္း ညွင္း ပတ္သာ စေသာ တူရိယာငါးမ်ိဳးကို ကိုယ္တိုင္လည္း မတီးခတ္ရ။ သူတပါးကိုလည္း အတီးမခိုင္းရ။ 

တီးမူတ္သံကိုလည္း နားမေထာင္ရ၊ လမ္းၾကံဳ၍ ၾကားရျခင္း၊ မိမိေနရာ၌ ေနလ်က္က သီဆုိသံကို ၾကားရျခင္းေၾကာင့္ 
သီလပ်က္စီးမူ မရွိေခ်။ တမင္လြန္က်ဴးမွသာ သီလပ်က္၏။

၀ိသူကဒႆန = ဆန္႕က်င္ဘက္ကို ၾကည့္ရူျခင္း

ကျပ သီဆုိ တီးမူတ္မူမ်ားသည္ ေလာကအျမင္အားျဖင့္ အႏုပညာ တစ္ရပ္အျဖစ္ ခ်ီးက်ဴးဖြယ္ရာျဖစ္ေသာ္လည္း
ေလာကုတၱရာအျမင္အားျဖင့္ ၾကည့္ေသာ္ ကာမဂုဏ္အာရုံ ခံစားမူကို အားေျမွာက္ ျပဳရာေရာက္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ နစၥ ဂီတ ၀ါဒိတ အရ 
ကျပ သီဆုိ တီးမူတ္ျခင္းမ်ားကို ၾကည့္ရူနားေထာင္ျခင္းမ်ားသည္ “၀ိသူကဒႆန - သာသနာေတာ္၏ ေျငာင့္တံက်င္သဖြယ္ ျ
ျဖစ္ေသာ ၾကည့္ရူနားေထာင္မူ” ဟု ေခၚ၏။ (၀ိသူက = ဆန္႕က်င္ဘက္ + ဒႆန = ၾကည့္ရူနားေထာင္ျခင္း)။

၈။ မာလာဂႏၶ ၀ိေလပန  သိကၡာပုဒ္ သိမွတ္ဖြယ္

မာလာဓာရဏ = ပင္ပန္းျခင္း

ဥပုသ္ေစာင့္ခ်ိန္၌ ပန္းပြင့္ ပန္းခိုင္ ပန္းကံုးမ်ားကို ပန္ဆင္ျခင္း၊ သူတပါးအား အပန္ခိုင္းျခင္းမ်ား မျပဳရ၊ ျပဳလုပ္လွ်င္ သီလပ်က္၏။

ဂႏၶဓာရဏ = အေမႊးရနံ႕ေဆာင္ျခင္း

ေရေမႊး နံ႕သာဆီ ဆြတ္ဖ်န္းျခင္း၊ နံ႕သာမူန္႕(ေပါင္ဒါမူန္႕) လိမ္းက်ံျခင္း၊ ထံုမႊမ္းျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္ရ။ သူတပါးအားလည္း မခုိင္းရ။
ျပဳလုပ္လွ်င္ သီလပ်က္စီးသည္။ အေၾကာင္းထူးမရွိဘဲ ေမႊးၾကိဳင္ေသာ ဆပ္ျပာမသံုးရ၊ ေခြ်းနံ႕ေပ်ာက္ေစရန္ ေမႊးၾကိဳင္ေသာ 
ဆပ္ျပာသံုးျခင္း၊ ေပါင္ဒါမူန္႕ျဖဴးျခင္းကိုမူ ျခြင္းခ်က္ ျပဳထားသည္။

ဂႏၶ၀ိေလပန = နံ႕သာနံ႕သာေပ်ာင္း သံုးစြဲျခင္း

အေမႊးရနံ႕ကို နံ႕သာဟုေခၚ၍ သနပ္ခါးရည္ အလွဆီ မိတ္ကပ္တုိ႔ကို နံ႕သာေပ်ာင္းဟု ေခၚသည္။ ယင္း နံ႕သာေပ်ာင္းကို 
လိမ္းက်ံျခင္း၊ ျခယ္သျဖင္း၊ နိမ့္ရာ၌ ဖုိ႔သိပ္ျခင္း၊ မ်က္ႏွာေပါင္းတင္ျခင္း၊ သူတပါးအား လိမး္က်ံခိုင္းျခင္းမ်ား မျပဳလုပ္ရ၊ ျပဳလွ်င္ 
သီလပ်က္စီး၏။

မ႑န = အလွျပင္ျခင္း

ေက်ာက္ေပါက္မ်ား၊ မွဲ႕ေျခာက္၊ ၀က္ျခံ၊ တင္းတိပ္၊ ညွင္း စသည့္ ေပ်ာက္ကြယ္ေစရန္ ေဆးလိမ္းျခင္း၊ ဆံပင္အလွျပင္ျခင္း၊ 
တြန္႕ျခင္း ေကာက္ျခင္း၊ ပံုသြင္းျခင္း၊ လက္သည္း အလွျပင္ျခင္း၊ ေျခသည္းလက္သည္း ဆုိးျခင္း၊ ႏူတ္ခမ္းဆုိးျခင္း 
မ်က္ေတာင္အတုတပ္ျခင္း၊ မ်က္ခံုးေမႊးႏုတ္ျခင္း၊ မ်က္စိအေရာင္ျခယ္(ကာျခယ္)ျခင္း စသည္ျဖင့္ အလွျပင္ျခင္း မွန္သမွ်ကို 
မ႑နဟု ေခၚသည္။ မည္သည့္ အလွျပဳျပင္ျခင္းမ်ိဳးကိုမွ် မျပဳရ။ ျပဳလွ်င္ သီလပ်က္၏။ သာမန္အားျဖင့္ ေခါင္းျဖီးျခင္း 
လက္သည္းေျခသည္းရွည္၍ လွီးျဖတ္ျခင္းတုိ႔မွာမူ အျပစ္မရွိ။ သီလမပ်က္ေခ်။
နံ႕သာ နံသာေပ်ာင္း မိတ္ကပ္တုိ႔ျဖင့္ တန္ဆာဆင္အလွျပင္ျခင္း၊ ဂႏၶ(နံ႕သာ)ျဖင့္ အနံ႕ေမႊးေအာင္၊ ၀ိေလပန(နံ႕သာေပ်ာင္း)ျဖင့္ 
အသားအေရ လွပေအာင္ လိမ္းက်ံျခယ္သျခင္း မျပဳရ၊ ျပဳလွ်င္ သီလပ်က္၏။

ဤသိကၡာပုဒ္လာ အေမႊးနံ႕သာ ျခယ္လွယ္ျပဳျပင္မူအားလံုးသည္ ကာမဂုဏ္၌ အေၾကာင္းခံ၏။ ဥပုသ္ေစာင့္သံုးျခင္းသည္ 
ထုိကာမဂုဏ္ေလာဘကို ပယ္သတ္ျခင္းျဖစ္၏။ ထုိအရာ အားလံုးကို ၀ိနည္းေရွာင္ေသာအားျဖင့္ ဥပုသ္သီလမယူမီ ၾကိဳတင္၍လည္း 
မျပဳလုပ္ရေခ်။

၀ိဘူသန = တန္ဆာဆင္ျခင္း

စိန္ ေရႊ ေငြ လက္၀တ္ လက္စားမ်ား ၀တ္ဆင္ျခင္း၊ အ၀တ္အထည္ကို သာမတန္၀တ္ဆင္မူမ်ိဳးမဟုတ္ဘဲ အလွအပ 
တန္ဆာဆင္သည့္ အေနျဖင့္ အဆင္ဆန္း ပံုဆန္း အ၀တ္မ်ား ၀တ္ျခင္း၊ ဖိနပ္အလွစီးျခင္း၊ ထီးအလွေဆာင္းျခင္း စသည္တုိ႔သည္ 
တန္ဆာဆင္မူျဖစ္၍ ျပဳလုပ္လွ်င္ သီလပ်က္၏။ ထုိ႔ေၾကာင့္ ဥပုသ္သည္မ်ားသည္ အ၀တ္ကို ရုိးရိုးယဥ္ယဥ္မွ်သာ ၀တ္ဆင္၍ သာမန္ 
စီးေနက်ဖိနပ္ ေဆာင္းေနက် ထီးကို အသံုးျပဳၾကရမည္ျဖစ္သည္။ ၀တ္ျဖဴ စင္ၾကယ္၊ ေယာဂီေရာင္မ်ားကို ၀တ္ဆင္ျခင္းသည္ 
အေကာင္းဆံုးပင္ ျဖစ္၏။

႒ာန = အေၾကာင္းအရာ

ဤ ပန္းပန္မူစေသာ အလွျပင္တန္ဆာဆင္မူ အားလံုးသည္ ကိေလသာ တဏွာတုိးပြားျခင္း၏ အေၾကာင္းရင္းျဖစ္၍
ေရွာင္ၾကဥ္ၾကရျခင္း ျဖစ္သည္။

ရွစ္ပါးသီလသည္ အျမဲတတ္ႏုိင္လွ်င္ အျမဲေစာင့္ထိန္းသင့္ျပီး ရံခါတတ္ႏုိင္လွ်င္ ရံခါ ေစာင့္ထိန္းသင့္ေသာ သီလျဖစ္သည္။ လူတုိ႔ႏွင့္ 
အထူးသင့္ေလ်ာ္ေသာ သီလျဖစ္သည္။

အထူးသျဖင့္ ဤရွစ္ပါးသီလကို လဆန္း(၈)ရက္၊ လဆုတ္(၈)ရက္၊ လျပည့္၊ လကြယ္ေန႕မ်ား၌ ဥပုသ္ေန႕အျဖစ္ 
သတ္မွတ္ပိုင္းျခား၍ က်င့္သံုးေလ့ရွိသည္။

ဤ ရွစ္ပါးသီလကို သာမန္ေစာင့္ရုိးေစာင့္ရက္မ်ားတြင္သာမက အၾကိဳအပို ေစာင့္သံုးေသာအားျဖင့္ အဖိတ္ေန႕ 
ဥပုသ္အထြက္ေန႕မ်ားတြင္ပါ ေစာင့္သံုးေလ့ရွိသည္။ ဤရွစ္ပါးသီလကို က်င့္သံုး ေဆာက္တည္ျခင္းသည္ -

- ဘုန္းတန္ခိုး အရွိန္အ၀ါ စည္းစိမ္ဥစၥာ တုိးတက္ျမင့္မားေစႏုိင္သည္။
- စၾကာ၀ေတးမင္း ဧကန္ျဖစ္မည့္ စၾကာမင္းေလာင္းသည္ပင္ ရွစ္ပါးသီလေဆာက္တည္မွသာ စၾကာရတနာဆုိက္ေရာက္ျပီး 
စၾကာရတနာဆုိက္ေရာက္ျပီး စၾက၀ေတးမင္း အျဖစ္သို႔ ေရာက္ရွိႏုိင္သည္။
- ဘ၀သံသရာ၌ ေကာင္းရာသုဂတိသို႔ ေရာက္ရွိကာ လူ နတ္စည္းစိမ္း ခ်မ္းသာအမ်ိဳးမ်ိဳးကို အၾကိမ္ၾကိမ္ခံစားရျပီး မဂ္ဖုိလ္ 
နိဗၺာန္အထိ အဆင့္ဆင့္ေသာ အက်ိဳးတရာမ်ားကို ရရွိႏုိင္သည္။
- မ်က္ေမွာက္ဘ၀တြင္ လူေတာ္လူေကာင္းတစ္ေယာက္ျဖစ္ကာ အျပစ္ကင္းစင္၍ အမ်ားခ်စ္ခင္ ေလးစားမူ ယံုၾကည္မူ 
အားထားမူကို ခံရသည္။
- ယခု ဘ၀တြင္ပင္ စည္းစိမ္ဥစၥာတုိ႔ အစုလုိက္ အပံုလုိက္ တုိးတက္ ၾကီးပြားႏုိင္သည္။

မွတ္ခ်က္။ ။ ျပည္ေထာင္စု ျမန္မာႏုိင္ငံေတာ္ အစိုးရ သာသနာေရး၀န္ၾကီးဌာန ဗုဒၶဘာသာ တရားေတာ္ စာအုပ္မွ 
ထုတ္ႏုတ္ေဖာ္ျပထားသည္။

No comments:

Post a Comment